بوی شیر از دهنم می آید ! - مهمان ناخوانده
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
   RSS  |   خانه |   شناسنامه |   پست الکترونیک |  پارسی بلاگ
اوقات شرعی

مهمان ناخوانده

بوی شیر از دهنم می آید ! (پنج شنبه 86/12/16 ساعت 12:20 عصر)

دستش انگار نسیمی است ز گلزار بهشت

می کشد بر سر من

مهربان مادر من

می توان در نفسش بوی خدا را حس کرد

هر زمان دشت دل از غصه ی دوران خشکید

مادرم باران شد

نم نم از عشق برایم بارید

لنگ لالایی شب بود لبش

روز ها می خوابید

سرمن

دامن او

همه ی ثانیه ها می دانند

بیصدا سوختن مادر را

مادر ای هستی بخش

من اگر گل کردم

من اگر روییدم

تو زمینم بودی

شیره ی جان تو را نوشیدم

قدمت را بگذار

چشمم از منت پایت خالیست

گر چه از بار زمان سنگینم

سن و سالی دارم

دامن امن تو را میخواهم

تشنه ی یک خوابم

مادر ای خوب خدا

سخت نگیری بر من

بوی شیر از دهنم می آید ! 


  • نویسنده: ح.شهبازی

  • نظرات دیگران ( )


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    نگاهت را
    بوی شیر از دهنم می آید !
    [عناوین آرشیوشده]
  •   بازدیدهای این وبلاگ
  • امروز: 1 بازدید
    دیروز: 3 بازدید
    کل بازدیدها: 26790 بازدید
  •   درباره من
  • مهمان ناخوانده
    ح.شهبازی
  •   لوگوی وبلاگ من
  • مهمان ناخوانده
  •   مطالب بایگانی شده
  • مهمان
    باد آواره
    د
  •   اشتراک در خبرنامه
  •  

  •  لینک دوستان من

  • روز نوشت یک پری
  •  لوگوی دوستان من












  •   آهنگ وبلاگ من